top of page
Zoeken
  • Naduah

Wijze lessen die ik leerde door m'n leven even 'on hold' te zetten:

Eind februari stopte ik met mijn bedrijf van koekjes, ijs en gebak. Er ontstond ruimte en tijd. Ruimte om te voelen dat ik op was, zowel fysiek als mentaal, én tijd om na te denken. Al snel wilde ik weer ‘aan de slag’, mezelf ‘fixen’ met een ‘quick fix’, doorgaan en niet voelen,… Even snel had ik door dat dat niet de weg was, niet de weg die me écht gelukkig zou maken… Dus hoe moeilijk ook… hoeveel oordeel ik er ook over had, ik gaf mezelf de tijd en ruimte om stil te staan en te voelen. Om te reflecteren op de afgelopen jaren, om naar binnen te keren en los te laten. Nu, 3 maanden later, kan ik zeggen dat het ‘loslaat-proces’ intenser was dan ik had verwacht. Maar ook: dat het donkerste stuk voorbij is. Eerst voelde ik me gefaald… Nu besef ik dat het dapper was, dapper om de donkere stukken in mezelf aan te kijken, écht aan te kijken, ze te benoemen én erdoorheen te gaan. Uit deze periode leerde ik wijze lessen. Lessen die ik mezelf regelmatig zal moeten herinneren, lessen die ik graag met jou deel. In de podcast (die je hier vindt) ga ik er dieper op in. Hier vind je alvast mijn lessen:


1.Mijn hart weet ALTIJD de juiste weg, er in rondjes omheen draaien heeft echt geen zin 2.Plan niet teveel, laat het leven je overkomen 3.Leef vanuit verwondering, beleef je leven 4.Je lichaam liegt NOOIT


5.Ik ga voor dingen enkel als ik een JAAAAAAA! Voel!

6.Anderen pleasen heeft geen nut


7.Soms zijn kansen niet om te grijpen, enkel om te voelen wat je écht wilt


8.Je creëert nooit wat je wilt met hart werken, wel met luisteren naar je hart


9.Je mag je unieke pad bewandelen


10.Echte vrienden blijven


Heb je iets aan deze lessen? Heb je de podcast al geluisterd? Of heb je gewoon een vraag? Ik hoor/lees het graag! Stuur me zeker een berichtje via Instagram of info@naduah.be.

Veel liefs,


Naduah

7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page